The first steps - Alkmaar - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Sander Heer - WaarBenJij.nu The first steps - Alkmaar - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Sander Heer - WaarBenJij.nu

The first steps - Alkmaar

Door: Sander de Heer

Blijf op de hoogte en volg Sander

06 Juli 2011 | Nederland, Waddinxveen

Vandaag is het dan zover, de eerste stappen van mijn reis zijn een feit!

Al vele malen hebben mensen met interesse gevraagd naar mijn reis, wat ik wilde gaan doen, waar ik wilde beginnen, of ik al een ticket had, maar steeds had ik daar nog geen concreet antwoord op.

Het idee was er, maar eerst moest ik mijn examen halen. Nu dat gelukt is kan ik mij richten op die ene droom.

Niet studeren, niet werken, maar alleen, met een grote tas naar de andere kant van de wereld. Het is een spannende onderneming en ver weg van de veilige wereld waar de voorgaande jaren van mijn leven zich hebben afgespeeld. Een nieuw land, nieuwe steden, nieuwe mensen en nieuwe ervaringen.

En vandaag is het zover, want ik heb een afspraak gemaakt met een reisbureau. Morgen zal ik daar een gesprek hebben om plannen te maken en misschien al mijn ticket te boeken. Maar ik zal eerst horen wat de mogelijkheden zijn.

So show me what you got!

  • 06 Juli 2011 - 15:00

    Gerrie:

    Sander, geweldig dat je jouw plannen nu concreet gaat maken.
    Ik blijf je volgen! Ben natuurlijk erg benieuwd hoe het verder gaat!!

    Succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sander

Actief sinds 28 Juni 2011
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 62762

Voorgaande reizen:

17 Februari 2016 - 18 April 2016

Nieuw-Zeeland

15 Oktober 2015 - 16 Februari 2016

Azië met Marijke

01 November 2011 - 18 April 2012

First Journey - Down Under

Landen bezocht: