Weer een stap verder!! - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Sander Heer - WaarBenJij.nu Weer een stap verder!! - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Sander Heer - WaarBenJij.nu

Weer een stap verder!!

Door: Sander de Heer

Blijf op de hoogte en volg Sander

03 Augustus 2011 | Nederland, Waddinxveen

Er zijn alweer een aantal weken voorbij gegaan. Geld verdiend in Zeeland en nu ik weer thuis ben hier vol aan de bak. De voorbereidingen zijn in volle gang. Ik ben dichtbij een mooie tas en daarnaast heb ik bericht gehad van de Australische Ambassade, veel uitleg hoef ik daarbij niet te geven: Ik mag het land in!


This is to advise that you have been granted a Working Holiday Visa

Nu is het een kwestie van reis(ticket) boeken en nog even wat weken werken, zodat ik met genoeg geld het land in kan!

  • 04 Augustus 2011 - 07:08

    Eline:

    chil!

  • 04 Augustus 2011 - 07:21

    Hans En Hanny:

    Gefeliciteerd

  • 04 Augustus 2011 - 11:11

    Mama:

    ja ja, voordat je het weet zit je echt down under! ik ben trots op je.

  • 04 Augustus 2011 - 20:45

    Sander:

    Ik heb er steeds meer zin in !!!

  • 05 Augustus 2011 - 10:52

    Peter:

    Hoi Sannie,
    Het aftellen is begonnen, fantastisch.
    Oeps, kunnen we je moeder niet omkopen, zodat ik ook mee kan. Ik heb niet zo heel veel nodig, een tandenborstel is genoeg.

  • 10 Augustus 2011 - 17:25

    Gerrie:

    Hoi Sander,
    Zeker wel natte voeten gekregen in Zeeland!. Ik hoorde gisteren dat mijn neef z'n ticket naar Australie heeft gekocht. Hij maakt dezelfde stappen als jij. Ik zal hem eens vragen waar hij heen gaat en wanneer. Succes verder! Groetjes

  • 11 Augustus 2011 - 15:37

    Sander:

    Hey Gerrie, wat gaaf om te horen van je neef. Ik heb die van mij nu ook geboekt! Ik zou het wel leuk vinden om zijn plannen te horen inderdaad.
    In Zeeland viel het heel erg mee. Ik sliep sowieso in een loods, dus ik zat droog. En het weer was vooral bewolkt, weinig regen gelukkig !!

  • 11 September 2011 - 18:18

    Ron Van Gils:

    Ja ... zo iets bedoel ik Sander :)

  • 11 September 2011 - 18:19

    Ron Van Gils:

    Ik ga je volgen... :) Maak ik het avontuur ook een beetje mee...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sander

Actief sinds 28 Juni 2011
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 62767

Voorgaande reizen:

17 Februari 2016 - 18 April 2016

Nieuw-Zeeland

15 Oktober 2015 - 16 Februari 2016

Azië met Marijke

01 November 2011 - 18 April 2012

First Journey - Down Under

Landen bezocht: