16 dagen!!!! - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Sander Heer - WaarBenJij.nu 16 dagen!!!! - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Sander Heer - WaarBenJij.nu

16 dagen!!!!

Door: Sander de Heer

Blijf op de hoogte en volg Sander

16 Oktober 2011 | Nederland, Waddinxveen

WOoh, de tijd is voorbij gevlogen.
het is nog minder dan 3 weken dus het leek me leuk om weer een berichtje te sturen.

Er is al weer een flinke tijd voorbij en er is veel gebeurd. Ik heb veel gewerkt bij de Albert Heijn en A15 karting en gevoetbalt. Nog twee wedstrijd spelen en dan ga ik het land uit. Ik heb ondertussen nog wat spullen verzameld:een slaapzak, lakenzak, zakmes, zaklamp en nog wat praktische spullen.

Daarnaast heb ik nog iets heel belangrijks geregeld.
Een slaapplek van 22 dec tot 5jan in Sydney!!!
Wat ben ik hier blij mee.
Het was al aardig lastig om een niet te dure slaapplek te vinden, maar ik zal de feestdagen dus toch in Sydney kunnnen doorbrengen, iets wat ik heel graag wilde.

Alles gaat zijn gangetje en het moment is aangebroken dat ik echt elke dag zal aftellen. Wat ben ik blij dat ik dit ga doen. Ik hoor veel leuke reacties(zoals: 'Ben je nou nog niet weg!?'
en 29oktober zal er nog een feestje zijn om iedereen gedag te zeggen.

nog 8dagen werken, 2 wedstrijden en 16dagen wachten en dan gaat het avontuur, de droom, beginnen!!!


  • 17 Oktober 2011 - 10:47

    Peter,:

    Hoi Sander, Oeps.....dat zijn nog maar 15 dagen, het aftellen is begonnen. Fijn, dat het je gelukt is om een slaapplekkie te regelen voor oud en nieuw. Als je er dan toch bent, dan is het natuurlijk geweldig om tijdens de jaarwisseling in Sydney te zijn !!! Sander nog even 2 weken volhouden en dan.........oeps het vliegtuig in.
    Groetjes Peter.

  • 31 Oktober 2011 - 12:04

    G. Persoon:

    Hoi Sander,

    leuk dat je me de link toestuurde.
    Ik wens je een heel goede reis en een heel fijne tijd toe.

    Hartelijke groeten van Gonny Persoon

  • 02 November 2011 - 15:51

    Tim Zeeuw:

    Hoi Sander. Je vader houdt me goed op de hoogte als collega. Hoop dat je een warm onthaal krijgt down under. Een goede start van je trip toegewenst.

  • 02 November 2011 - 21:29

    Arjan De Heer:

    He Sander,

    Veel plezier down under! Ik begrijp dat je inmiddels echt bent vertrokken?

    Groet, Arjan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sander

Actief sinds 28 Juni 2011
Verslag gelezen: 378
Totaal aantal bezoekers 62766

Voorgaande reizen:

17 Februari 2016 - 18 April 2016

Nieuw-Zeeland

15 Oktober 2015 - 16 Februari 2016

Azië met Marijke

01 November 2011 - 18 April 2012

First Journey - Down Under

Landen bezocht: