Mission Beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sander Heer - WaarBenJij.nu Mission Beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sander Heer - WaarBenJij.nu

Mission Beach

Door: Sander de Heer

Blijf op de hoogte en volg Sander

26 November 2011 | Australië, Sydney

Ik eindigde hiermee:
'dus ik weet niet wanneer de volgende tekst op internet verschijnt.'..

Ik kan jullie vertellen dat ik dat nu wel weet. Een dag later alweer, maar het is het waard.

Want teruggekomen bij de tent hadden we nog geen plannen. Beetje gekookt en we raakten in gesprek met het buurmeisje Simone. tien minuten waren verstreken met veel Engelse woorden tot ik vroeg waar ze vandaan kwam...

.. Belgie, Aleee!! Stukken makkelijker dus om in het Nederlands verder te converseren.
Het was een heerlijk rustige avond, lowbudget gegeten, maar een pan vol eten en toen naar bed voor de dag van de droom.

Die dag was vandaag en ik ben nog steeds aan het na genieten. Ik zal nog een verslag plaatsen van mijn avontuur deze ochtend, maar het was zo geweldig dat ik daar een losse plaats voor heb bedacht.
Vanmiddag heb ik lekker aan het strand gezeten, muziek geluisterd en de was gedaan. Ik had een gezellig gesprek met een duitser en fransman(die samen met de Belg aan het reizen zijn) terwijl ik mijn spullen aan het opladen was(muziek en fotocamera). Toen zijn we naar de supermarkt gegaan waar we eten en drinken hebben gehaald.
Een lekker eitje zometeen en hotdogs vanavond (A) Biertje erbij , voetjes in het zand, het wordt heerlijk.
Morgen gaan we op pad naar Townsville en dan naar Airlie beach waar we een paar dagen zullen blijven.

Leuk om de reacties van de collega's van Pa te lezen en de steun uit alle kanten. Leuk dat jullie gaan eten Gerrie en doe ook de groeten aan John!

Ajuuu!!


  • 26 November 2011 - 08:20

    Mama:

    hoi sander

    leuk verslag maar............
    even een vraagje je kampeert nu.heb je dan een kampeer uitrusting moeten kopen?

    ik geniet erg van je verslagen !!!!!!!!!!!

  • 26 November 2011 - 11:06

    Peter:

    Hoi Kanjer,
    Klinkt allemaal weer geweldig wat jullie beleven, als je tijd over hebt mag je de foto pagina beetje weer aanvullen.
    Greeting from Olanda.

  • 28 November 2011 - 08:13

    Sander De Heer:

    Ik ben dat niet, maar dan hebben jullie een idee..

  • 28 November 2011 - 08:14

    Sander De Heer:

    Ps. camping spullen zaten inbegrepen net als livingequipment.. dus we zijn helemaal zelfvoorzienend ;) Ole, vrijheid !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sander

Actief sinds 28 Juni 2011
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 62709

Voorgaande reizen:

17 Februari 2016 - 18 April 2016

Nieuw-Zeeland

15 Oktober 2015 - 16 Februari 2016

Azië met Marijke

01 November 2011 - 18 April 2012

First Journey - Down Under

Landen bezocht: