Sydney en verder.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sander Heer - WaarBenJij.nu Sydney en verder.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sander Heer - WaarBenJij.nu

Sydney en verder..

Door: Sander de Heer

Blijf op de hoogte en volg Sander

08 November 2011 | Australië, Sydney

En de tijd vliegt...

Er zijn een hoop dingen gebeurd en ik heb veel gezien.
Om te beginnen vind ik het geweldig al die berichten te lezen uit Nederland, ik word er wel bewuster van dat ik zoverweg ben maar ik vind het super !!

Het is nu maandag, dus het is alweer afgelopen Zaterdag dat ik iets nieuws gedaan heb. Die dag gingen we met de groep een tour doen naar de Blue Mountains. Geweldig. De dag ervoor hebben we allerlei praktische dingen geregeld zoals de bankrekening en vandaag zaten we in een grote bus met een geweldige chauffeur. Zo gek als een deur, kent het gebied(2x Nederland) erg goed en allemaal grappen gemaakt. We hebben een flink stuk gereden, een wandeling gemaakt langs een klif, van 2 uur, Super mooi en relax. We kwamen op een gegeven moment de bus weer in waar de chaffeur KEIHARD de radio aan had gezet en we RedRedWine hoorden. Zoek het nummer maar op, zo relax was het die dag.

Zondag hadden we een dagje strand. Nietverkeerddus!!! Mijn eerste duik was een feit! We gingen naar Watson Bay waar we ook een heerlijke lunch hadden. Ik zal ook eerlijk toegeven dat het niet altijd zonneschijn hier is(letterlijk) want op de terugweg kregen we een keiharde warme douche over ons heen, iedereen was zeiknat. We hebben de Botanic Garden gezien, een tuin in het centrum van Sydney waar de vleermuizen in de boom hangen en een uitzicht op het Opera House. Aan het eind van de dag werd er gekeken wie er de volgende dag wilde surfen, maar ik bleek de enige te zijn.. dus dat leek aan de ene kant saai, maar 'priveles' klinkt niet verkeerd..
S'avonds gingen we om 20h30 eten en daarna nog naar een Pub geweest. Daar zat een grote donkere man op een stoeltje met een laptop te zingen, geweldig, daar kwam meer geluid uit dan iedereen in de Pub(en geloof me het zat aardig vol).. Niet al te laat gemaakt maar het was wel heeel gezellig!

Maandag
Vandaag ging ik met Marloes, de begeleidster van de groep surfen. We werden door twee surfdudes opgehaald in een 4wd Jeep waar nog twee Zweedse (blonde) chicks in zaten, nog een meisje en een naamgenoot van me broer, Methew uit UK.
We zaten op een super rustig strand en hebben de hele dag in het water gelegen. Het was echt geweldig en ik kon zelfs al een paar golfen staand(op het bord) pakken.. Een lunch en heerlijk weer zorgde voor een toffe dag. S'avonds zouden we nog misschien naar de Pub gaan maar ik was zo moe van de afgelopen dagen dat ik klokje rond heb geslapen vanaf 20h00..

Dinsdag
De groepsreis van 5dagen zit erop en
andaag ga ik met me maatje Rong de stad in. Beetje kijken wat er te zien valt.. en het vervolg van de reis krijgen jullie snel te horen..
Vrijdag vlieg ik naar Darwin en de 17de naar Cairns.. mooie vooruitzichten..

Succes met al jullie bezigheden en denk eraan dat er iemand aan de andere kant van de wereld ook aan jullie denkt ;)

  • 08 November 2011 - 07:21

    Tim Zeeuw:

    (collega van je vader)
    He Sander, je bent lekker bezig zeg.
    Ik zie het allemaal gebeuren. Erg leuk dat we zo kunnen meeleven/lezen.
    Goede week verder!

  • 08 November 2011 - 08:17

    Mama:

    hey sander,
    wat een leuk verslag weer en wat heb je al veel beleefd!!
    Fijn dat je leuke mensen om je heen hebt.
    hoe kan het ook anders ik ben zooooooooo trots op je
    love you mamam

  • 08 November 2011 - 08:18

    Marjolein:

    Heee Sander! Superleuk om te lezen hoe het daar gaat! En eh, kangoeroe?? Haha, ja ik ben met je eens, dat moet je geprobeerd hebben als je daar heen gaat! Surfen in Australie! WAUW! Supergaaf. En RedRedWine, dat liedje is denk ik heel erg toepasselijk voor de sfeer van dat land! =D Ik blijf je verhalen lezen, je schrijft leuk hoor! En zo voel ik me ook een beetje op vakantie in deze ellendige tijden der tentamenweken, haha! O en als je een kans krijgt een koala te knuffelen, knuffel m dan ook even namens mij! Dat is zoooo schattig! Haha. GENIET! ENJOY! hoop dat je nog veel mooie dingen mee gaat maken!

  • 08 November 2011 - 08:48

    Max Van Gils:

    Klinkt tof ouwe!

    Misschien wil je ook nieuws van het hollandse front horen van mijn kant iig :p

    Ik heb eindelijk me theorie gehaald :D! School loopt prima sta er goed voor en heb het erg naar mn zin!! Aanstaand weekend is er een hockeyfeest waar ik ontzettend zin in heb!! Heb een robin hood outfit aangeschaft waarin ik verkleed ga. Ik ben ook erg benieuwd hoe de rest gaat :p je krijgt alle foto's nog wel te zien!
    De 19e vier ik mijn verjaardag voor me vrienden baluh dat je er niet bij kan zijn.. Neem dus maar een biertje daar op mij :p

    Dat was het wel weer en ik zie het volgende berichtje wel verschijnen!!

    En denk aan wat ik gezegd heb voordat je weg ging xD!

    Tot snel! X

  • 08 November 2011 - 10:22

    Peter:

    Hoi wereldreiziger, het klinkt geweldig, lekker genieten van alle toffe dingen die het leven te bieden heeft, nieuwe leuke mensen ontmoeten uit alle windstreken van de wereld. En ..... red red wine, ja, passender kan niet, dan op zo'n moment, geweldig je snapt natuurlijk wel, dat we helemaal NIET jaloers op je zijn.
    Groetjes, uit een klein dorpje aan de Gouwe, Doeg - doeg.

  • 08 November 2011 - 11:09

    Eline:

    Was ik nou maar met je mee gegaan;)

    liefs
    xxx

  • 08 November 2011 - 12:39

    Oom Ton:

    Geweldig al die indrukken en ook nog een beetje sporten. Ik wist niet dat je ook kon surfen! Waren het grote golven of was het zoals bij ons in Scheveningen? In ieder geval heb je een mooi programma afgewerkt tot nu toe. Veel plezier deze week en groet, Oom Ton

  • 08 November 2011 - 13:13

    Gerrie:

    Sander, wat schrijf je boeiend (journalistiek is ook een boeiende opleiding!) en wat maak je mooie dingen mee. Deze eerste dagen zijn al een belevenis op zich! Wie weet wat er nog allemaal gaat komen. Ik kijk nu al uit naar je volgende verslag! Groetjes

  • 08 November 2011 - 18:34

    Evert En Anja:

    We moesten erg lachen om de foto met de pizza. Typisch jij.

    Groet

  • 09 November 2011 - 09:02

    Marja Van Gils:

    Hoi Sander, leuk om al je verhalen te lezen. Fijn dat je het zo naar je zin hebt en zoveel toffe dingen doet. Ook wij zijn wel een beetje jaloers.
    Groetjes Marja

  • 09 November 2011 - 17:29

    Mathilde:

    Hahaha ben jij blij met zo'n mooie regenjas haha! Klinkt super boef! Geniet ervanxxxz

  • 09 November 2011 - 18:56

    Jolanda:

    Wat gaaf sander ook denken wij aan jou .Leuk om zo telezen wat je doet heb je een leuke groep ?
    Groetjes jojo

  • 10 November 2011 - 17:48

    Robbert:

    Echt gaaf man ;) ik kom je opzoeken :p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sander

Actief sinds 28 Juni 2011
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 62765

Voorgaande reizen:

17 Februari 2016 - 18 April 2016

Nieuw-Zeeland

15 Oktober 2015 - 16 Februari 2016

Azië met Marijke

01 November 2011 - 18 April 2012

First Journey - Down Under

Landen bezocht: