Voorlopig laatste dag in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sander Heer - WaarBenJij.nu Voorlopig laatste dag in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sander Heer - WaarBenJij.nu

Voorlopig laatste dag in Sydney

Door: Sander de Heer

Blijf op de hoogte en volg Sander

10 November 2011 | Australië, Sydney

Zo, iedereen ligt nu lekker in zijn bedje, of zit nog achter de computer(dekker??) ;) maar ik ben net wakker.. Mijn donderdag is al begonnen en ik ben er wel aan toe om weer even te updaten. Ik weet namelijk niet hoe het morgen na mijn vlucht in Darwin zal gaan dus nu ik toch de tijd heb ga ik er weer even tegenaan op internet.

Laat ik beginnen met de reacties van alle mensen, nogmaals geweldig om te lezen en het helpt me zeker om dit halfjaar voltehouden.. Want hoe leuk, mooi en gezellig het ook is.. Thuis is toch thuis..
Maargoed, op naar de leuke dingen!!!

Max en Dayar wil ik feliciteren met hun autorijbewijs voorderingen!! Goed bezig, Yor, komt goed met jou!!
Eline, het zou inderdaad geweldig zijn als je erbij was, net als iedereen, maar zorg er maar voor dat je een kamer in Amsterdam regelt voor ons twee :P dan maken we daar een mooie tijd van als ik terug ben ;) Ik mis je ook hoor(en een knuffel voor ollie)..
Tegen mijn Oom Ton wil ik zeggen dat ik zelf ook niet wist dat ik kon Surfen, en ik ben nog lang geen pro maar de mooie (niet te grote) golven (zoals in Scheveningen maar dan veeeeel breder) waren perfect om het te leren.. Ik ben erover aan het denken om een 5daagse tour te gaan doen, dus tegen die tijd kan ik het misschien wel aardig goed..
Jojo, wat leuk dat je me volgt.. Voor jou begint het ook allemaal bijna.. Geloof me het komt goed, hoe staat het ervoor met Ray?? De groep is heel leuk en in de Hostels kom je genoeg mensen tegen..
Krul, het lijkt me geweldig om een koalatje te knuffelen, en ik zal zeker aan je denken als ik er een zie,.. Maar de eerste kangeroe moet ook nog gespot worden(levende kangoeroe ;)) :O dus ik ben benieuwd..
En tenslotte Gerrie, DANKjewel voor de leuke kaart!! Ik had er nog niks over gezegd maar ik ben er heel blij mee.. ik ben je neef niet tegengekomen maar die vermaakt zich ook prima denk ik zo.. Journalistiek is inderdaad boeiend, maar ik denk dat ik er eindelijk uit ben wat ik wil doen(psychologie) :p dus liever niet met nog betere ideeen komen want dan ga ik weer twijfelen :P (grapje hoor xD)..

Leuk om ook tehoren hoe het bij jullie gaat. Dan nu het moment van de belevingen hier(de jaloers maak momentjes zoals ik ze zelf bedacht heb).. Het is goed bedoeld hoor, ik wil jullie vooral mee laten genieten met mijn ervaringen hier.

Dinsdag was ik dus op pad gegaan met Rong. Ik moet zeggen dat ik dat echt heerlijk vond. We zijn eerst naar The Art Gallery of NSW geweest.. prachtige kunst gezien en een winkeltje gevonden met prachtige boeken, misschien dat ik er een meeneem. maar dat later..
Er waren verschillende zalen van Europeese kunst tot Aboriginal Art..

Smiddags naar Botanic Garden geweest en heerlijk muziek geluisterd(zelfde muziek smaak)..(LIEN zoek maar naar Arcade Fire, schijnt net zo cool te zijn als Mumford&Sons.. )

Terwijl ik schrijf kijk ik op mijn notitieblokje(waar de boeddha en gelukspoppetjes aan hangen om te herineren wat ik allemaal gedaan heb, best veel namelijk)..

Ik zal na het typen wat foto's plaatsen om jullie en beetje een indruk te geven..

Gisteren ben ik naar het strand geweest, dat was heerlijk.. Wit strand, blauw water en dik verbrand.. maar wel optijd de schaduw in gegaan dus ik heb er nu geen last van.. Vannacht zijn ook de laatste mensen van mijn reisgroep doorgereisd, ik blijf als laatste over, dus het was ook wel een Bijzonder dagje..

Oja voor ik het vergeet, voor misschien wel mijn beste vriend mijn vader een foto speciaal voor hem ;)Mack(Niet MCdonalds waar ik trouwens nog steeds niet geweest ben :))

Groetjes aan jullie allemaal!!

  • 09 November 2011 - 23:17

    Patrick:

    Hey Sander!

    Leuk om te horen dat het daar allemaal goed gaat, en valt me tegen dat je nog niet naar de macdonalds bent geweest!
    Door al het gereis ben je er vast niet mee bezig, maar wij hebben net verloren! En dan lees ik ook nog is dat surfen nu je nieuwe sport is!
    Veel plezier in Darwin, en ik kijk uit naar je volgende verslag!

    Groetjes Patrick

  • 09 November 2011 - 23:27

    Sander De Heer:

    Hey Patrick, ik vroeg me al af hoe het gegaan was.. zag dat jullie moesten spelen op voetbal.nl.. Jammer, maar zaterdag nieuwe kansen, hou me op de hoogte van de wedstrijden.. Ja ik sport veel minder hier hoor en ik eet ook minder, dus dat is een mooi evenwicht.. Ik zat laatst bij de Mc(voor wifi) en de drang was groot, maar ik ga het een hafljaar volhouden om daar niet te eten zodat we weer kunnen gaan als ik terug ben !! Groetjes en nog beter je best doen volgende keer met de wedstrijd, doe de gasten de groeten!!

  • 10 November 2011 - 08:51

    Peter:

    Hey Man,
    Goed om te lezen, dat je weer nieuwe plannen hebt om door te trekken, op naar Darwin, helemaal te gek, Wauw. En een hele goeoeoeoeoeode vlucht, geniet er van.
    Gisteravond liep ik met je grote vriend Boya buiten, het was volle maan, en op de zelfde tijd bij jullie volop de zon, O K, ik weet het, zit een dagje vliegen tussen, maar toch.
    Kanjer een Big Hug, een een knuffel van Olly.


  • 10 November 2011 - 14:53

    Mama:

    Hoi sander
    Wat een leuke foto s!
    een heel goede vlucht naar darwin toegewenst
    en ik verheug me op je volgende verslag
    liefs mama

  • 10 November 2011 - 15:26

    Max Zegt::

    Heb je je nummer aan die marloes gegeven voorals je terug bent dat is een blijvertje hoor!!
    Veel plezier in darwin!

    Geniet van het leven!

    Groetuuh

  • 10 November 2011 - 21:42

    Ans:

    hé sander,

    ook wij volgen je hier op de voet. genieten van je mooie verhalen en van je leuke foto's.
    zondag komen de heertjes weer gezellig hier over de vloer, we zullen een drankje op jou drinken.

    lekker genieten daar!

    groetjes uit germany

  • 12 November 2011 - 08:08

    Eline:

    Heej San.
    Leuk weer wat van je te horen.

    Mooi dat je je notitieboekje gebruikt, en ik zal zeker gaan zoeken naar iets in Amsterdam;) lijkt me ook wel wat!

    xxx

  • 12 November 2011 - 08:10

    Eline:

    en oja kon je maar op je foto's liken:P
    ik vind die foto met die spiegel namelijk super vet:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sander

Actief sinds 28 Juni 2011
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 62765

Voorgaande reizen:

17 Februari 2016 - 18 April 2016

Nieuw-Zeeland

15 Oktober 2015 - 16 Februari 2016

Azië met Marijke

01 November 2011 - 18 April 2012

First Journey - Down Under

Landen bezocht: