Van Sydney naar Darwin, 4,5 uur.. - Reisverslag uit Darwin, Australië van Sander Heer - WaarBenJij.nu Van Sydney naar Darwin, 4,5 uur.. - Reisverslag uit Darwin, Australië van Sander Heer - WaarBenJij.nu

Van Sydney naar Darwin, 4,5 uur..

Door: Sander de Heer

Blijf op de hoogte en volg Sander

12 November 2011 | Australië, Darwin

Het is ondertussen Zaterdag, half 6 s'avonds. vandaag een hele leuke dag gehad maar eerst even wat andere dingen.

Aan de ene kant zijn de dagen super snel voorbijgegaan, hoewel het pas 4 dagen geleden is dat ik voor het laatst iets stuurde. Terwijl we hier met gemiddeld 35graden zitten hebben we toch wat gedaan dus vandaar de update.

Donderdag had ik mijn eigen regeldag. Even naar huis gebeld, Planning gemaakt voor Darwin, geboekt en nog wat dingetjes geregeld met o.a. de bank..
S'avonds met 2 gasten gekookt, echt waar! Aardappelen, boontjes en (2stukken vlees)..
Niet al te laat gemaakt want gisteren moest ik vliegen. Ik zou half 1 smiddags vliegen naar Darwin dus kon op mijn gewone tijd opstaan(rond 8 uur).. Heerlijk zo'n ritme, dan maak je nog wat mee van de dag..
Sydney vaarwel gezegd, koffie gekocht en naar het vliegveld gegaan.
Daar gewacht en ingestapt waar ik naast een super leuke vrouw zat. Kerry(denk ik dat je het schrijft).
Woont 3uur van Sydney en heeft haar eigen Bruiloftszaak. Hele gesprekken gehouden, ze was op weg naar de geboorte van haar klein kind(de 12de!!). Nummers uitgewisseld en als ik wil mag ik langs komen.. ze was ook erg benieuwd hoe ik Darwin zou vinden dus vandaag heb ik haar nogmaals gebeld en ze vond het heel leuk dat ik wat liet horen..

Aangekomen in Darwin ging ik naar het Hostel(Melaleuca on Mitchell), tegelijk met een andere Nederlandse meid. Marie-Louise,25 , super aardig.. het hostel heeft een zwembad en met de 33-38 graden is dat heerlijk om dan drie uur in te liggen(wat we deden). Daarna naar de supermarkt en de keuken in om heerlijke wraps te maken..

Vandaag Arjen(van de groeps reis) weer gezien, die eerder als mij vloog en de dag doorgebracht met hem. We hebben de stad (een klein beetje) gezien en zijn daarna naar Crocodaurus Cave geweest. Het zegt het al, een plek vol krokodillen. Darwin is namelijk DE plek van de krokodillen en ja hoor, ik heb een baby krokodil vast gehouden.. Schattig he meiden ;) Verder gezien hoe een slang zijn prooi at(niet heel bijzonder) maar ook hoe ze grote krokodillen voeren en zelf kleintjes gevoerd, dat was wel een toffe ervaring..

Daarna zijn we naar het hostel gegaan waar ik 2 nieuwe mensen leerden kennen(duits en nederlands die Arjen al kent) en toen naar het internet cafe gegaan.

Een relatief saai verslag, o.a. omdat ik maandag een drie daagse tour ga doen door Kakadu National Park.. Donderdag vlieg ik naar Cairns dus dat zal het eerste moment zijn waarop ik pas weer iets zou kunnen posten.(IK HEB GEEN BEREIK IN HET NATIONAL PARK :)) Tegen die tijd zullen er een hoop nieuwe dingen gebeurd zijn en ik vind het leuk dat tegen die tijd te delen met jullie..
Geniet van het weekend(wat net is begonnen daar) en tot snel!!

Sander, uit Darwin

  • 12 November 2011 - 08:23

    Arjen:

    Supervet!

  • 12 November 2011 - 08:29

    Eline:

    Heej Sannie,
    Weer een leuk verslag:)
    Leuk dat je elke keer wat post:)

    xxx

  • 12 November 2011 - 09:08

    Yorick:

    Hoi, gaaf man om alles te lezen wat je gedaan heb :D vind het erg leuk. Ben wel jaloers op het weer daar.. De winter staat hier op de stoep :'). En ben weer gezakt voor mn theorie trouwens hehe.. 3e keer al xD. Maar het gaat goed komen hoor! Veel plezier nog, en blijf deze verslagjes maken!

    Groetjes van mij :D

  • 12 November 2011 - 09:59

    Peter:

    Hey San,
    Ja, wat moet ik daar nu op zeggen, 33-38 graden, zwembad bij het hostel. Tof man, doe het lekker rustig aan in die hitte, en geniet van alle mooie dingen in Kakadu, moet daar super gaaf zijn.
    Doeg - doeg, groetjes uit W'veen.

  • 12 November 2011 - 10:10

    Mama:

    hoi Sander,
    Een babykrokodil vastgehouden en dat noem jij saai haha.
    Veel plezier in het nationalpark.
    wat maak jij mooie dingen mee!!
    love you mama

  • 12 November 2011 - 11:00

    Tante Hanny:

    Hoi Sander
    Wat maak jij super leuke dingen mee en wat schrijf jij leuke, interessante verslagen, ga zo door. Hier in Woerden genieten wij ervan.

    Groetjes Hanny

  • 12 November 2011 - 14:09

    Gerrie:

    Hé Sander in Darwin, zo wat maak jij veel mee! Mijn neef blijft een beetje achter volgens mij. Van hem zie ik alleen verslagen over party's partys en drank. Maar hij heeft blijft ook een paar maanden langer daar volgens mij. Dus misschien gaat hij ook nog parken bezoeken enzo. Veel plezier de komende dagen in het park. Moet erg mooi zijn heb ik gehoord. Tot over een paar dagen dan maar! Groetjes

  • 12 November 2011 - 15:24

    Eva:

    Ik mis de zon!

  • 13 November 2011 - 07:53

    Sander De Heer:

    Ik heb net mijn moeder gesproken en die vond het ook wel komisch Gerrie. Ik geniet hier echt.. Mijn moment komt ook nog wel dat ik het wat rustiger aan ga doen, want het nieuwe-indrukken-tempo ligt hoog! Eva, zal ik dan maar extra genieten van de zon ?? ;) Moet jij het wel gezellig maken met het mooie herfst/winter weer, want het is anders maar ook mooi natuurlijk..
    Sander

  • 13 November 2011 - 08:23

    Inge:

    Hee Sander!

    Wat een berichten, wat een berichten. Klinkt goed zeg :)

    Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt. Dat van die babykrokodil, toch eerder eng dan schattig als je die foto ziet haha. Maar wel tof! Zeker dat voeren.

    Ook leuk dat je zoveel mensen ontmoet, maakt de hele reis toch een stuk gezelliger. En lekker connecties aan het regelen voor slaapplekken, heeeeeeul slim ;)

    En ondertussen OOK nog bedacht wat je wil gaan doen volgend jaar. Dat je daar nog mee bezig bent haha. Wel goed van je. Psychologie, had ik niet verwacht, maar past sowieso wel bij je denk ik!

    Blijf berichten, zou ik zeggen. Leuk dat je ons zo goed op de hoogte houdt!
    Geniet ervan!!!

    xx
    Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sander

Actief sinds 28 Juni 2011
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 62761

Voorgaande reizen:

17 Februari 2016 - 18 April 2016

Nieuw-Zeeland

15 Oktober 2015 - 16 Februari 2016

Azië met Marijke

01 November 2011 - 18 April 2012

First Journey - Down Under

Landen bezocht: